الخميس، 10 يونيو 2010

هنجح .. مش هنجح .. هنجح .. لامش هنجح .. هنجح..يوووه ..؟!



احلى ناس فى الدنيا أصحابى المدونين
ازيكم كلكم على بعضكم ..؟!
بصوا بقه ....
النت فاصل عندنا فى المدينه كلها
ومش قادر افتح المدونه خالص
وكمان أدعولى علشان انا بمتحن بقالى خمس ايام
وحاليا انا فى محرم بيه بغلس على واحد صاحب محل ما اعرفهوش والله
بس قولتله نت ده ..؟!
قالى ايوه
قلتله طيب ممكن اعمل حاجه
قالى اتفضل
وهو سعيد جدا لما شاف المدونه فعلشان كده هو سامحلى انى اقعد على مكتبه
المهم

هتدعولى ..؟!


وعلى فكره انا متابع الكل من على الموبايل ..
تصفح بس لكن مش بقدر اعمل تعليقات وكده
علشان انا بمتحن .. وبشتغل فى نفس الوقت .. ومش قادر اعمل غياب ولا عارف اخد اجازه
صعبت عليكوا...؟!
ادعولى بقه

هناك 19 تعليقًا:

♥♥ شذا ♥ الروح ♥♥ يقول...

مممممممممممممممممممم


ممممممممممممممممممممممممممممممم


مممممممممممممممممممممممم
مهم تعمل زعلالالالالالالالالالالالالالالالالانه

♥♥ شذا ♥ الروح ♥♥ يقول...

ولا حتى فون ايه الرخامه دى مش مسمحاك ومش هدعليك

وكلمتى مش هتنزل الارض

♥♥ شذا ♥ الروح ♥♥ يقول...

يلا امشى من قدامى


وزعلالالالالالالالالالالالالالالالالانه

موت موت موت موت

وهعيط كمااااااااااااان


عاااااااااااااااااااااااااااااااااا

مع السلامو عليكووووووووو

وانت مش صعبت عليا
فوتك بعافيه

اقدم عاصمه فى الحب يقول...

شذا الروح
-*******-

كل ده انا
ماشى ماشى
بس على فكره رسولنا قال التمس لاخيك بضع وسبعون عذرا
بس ماشى ماشى
انا اللى مزنوق وكمان عاوزانى انا اللى اسال
صحاب ايه دى يا اخوانا بس
عموما
هطلع انا الاحسن وهتصل بيكى
واوعى تقولى زعلانك منك تانى
علشان كده يعنى :)

أم الخـلـود يقول...

هنجح إن شاء الله آمين .. ما تشيلش هم خاص، ربنا يوفقك ويفك أسر النت عندكم

تحياتي لك

ليله شتاء يقول...

السلام علكيم

أن شاء الله تنجح

بالتوفيق وربنا معاك

أنثى من حرير يقول...

كل التوفيق لك

Sarah .. يقول...

صباح الخير

انا بدخل هنا كتير بس اول مرة اعلق
وبحب البلوجاية دى لانها جميلة :)

انا هدعيلك لانى محتاجة الدعوة زيك _مصالح بقى _ D:

لاء بجد ..
ربنا معاك ان شاء الله ربنا يعدى الامتحانات ع خير
تفائل انت شوية بس :)

ربنا يوفقك ف شغلك وف حياتك كلها
باذن الله .. تحياتى :)

رشيد أمديون يقول...

وفقك الله تعالى في امتحاناتك، كل ما يجب الأن أن تركز... لتنجح

راء يقول...

:)

يعييييييييني يا أحمد..كمان شاحت النت..

لا صعبت عليا اوي اوي

تصبح على خير بقى ^_^

بجد والله انا بدعيلك من غير م تقول شد حيلك بس انت وميهمكش

NaiRa يقول...

احم
سلامو عليكو

انا بقى مشوفتش عيون وقولت ادخل اشوف هااا
انا دخلت على طول اهوه

ربنا معاك يارب وان شاء الله تنجح وبتقدير كمان

بس مش تنسى البيبسى وشيكولاته بس ياريت تكون كت كات عشان بحبها
باى بقى

ahad يقول...

مش اهلا
على فكره انت واد متشائم اوي
لا هننجح غصبن عن ابو الأختبارات والدكاتره
والدكتور الي مش عاجبو يخبط راسو في الحيط
تصدق بالله انا حسيت بالخطر لما قريت عنوان البوست حسيت انا المقصوده في موضوع السقوط ده
وانا كمان بمتحن بقالي 15 سنه من وقت مادخلت المدرسه
وطول عمري بنجح مش عايزين لما فاضلنا قليل نسقط يااحمد عيب مش حلوه في حقنا
على فكره انت انسان عصامي واسمحلي ارفع لك القبعه
بيني وبينك انت صعبت عليا اوي كنت هعيط عشانك بس مافيش جنبي كلينكس
المره الجايه هعمل حسابي ان شاء الله
ربنا يوفقك في اختباراتك ويكتب لك الي فيه الخير في كل حاجه
ودوماً أصدقاء سواء في اختبارات او مافيش فيه نت او مافيش :)

miroooo يقول...

يارب النت يجى عندكم تانى وتمتعنا بكلماتك الرائعه
ربنا معاك يارب ومعانا كلنا انا كمان بامتحن ولسه مخلصتش
ان شاء الله بالتوفيق
منتظرة زيارتك قريب

غير معرف يقول...

ومن توكل على الله فهو حسبه ...

الله يوفقك ويوفق جميع الطلاب والطالبات بلعالم العربي ويكونون ذخر لهذه الامه ..


ومشكلة النت أزمه وبتعدي ...ما تشيلش هم ..(:

غير معرف يقول...

يارب تنجح .. :)

سمية طارق محمود يقول...

ان شاء اللة هتنجح
وادعيلى انجح معاك
عشان كدة كنت مختفى عننا
خلاص عذرناك
تحياتى

همسات وبحــ الحياه ــر يقول...

هتنجح مش هتنجح
هو انت ماسك وردة ولا اييه ههههههه
انا رجعت تانى
مش عارفة فاكرنى ولاايه
بس قولت اصبح على احلى مدونين كنت بتابعهم
تحياتى

غير معرف يقول...

انشالله ها تنجحى
بس ابقى قوليلى
تحياتى

mohamed ghalia يقول...

معلش ياصاحبى اتاخرت عليك
الكتاب موجود فى اسكندرية فى مكتبة ديوان
ومكتبة اكمل
ومكتبة فكرة