الأحد، 25 يوليو 2010

لملمى كسرى



انا اليوم قد أنكسرت

فليتك تلملمى الكسر

فى اى شىء ليس له حاجه

وأحملى الكسر بيدك

وأجعلى بعيدا موضعه

فاليوم ليس له حاجه عندك

بالامس ..

كنتى لا تساوى بدونه شيئا

واليوم هو لا يساوى شيئا لديك

فوصيتى قبل رحيلى

ان تضعى كسرى بعيدا عندكِ

فلا حاجه لأنسان قد إنكسر

فأنا أصبحت لا أصلح
أعترف

انا أصبحت لا أصلح

..

.

هناك 16 تعليقًا:

جايدا العزيزي يقول...

اقدم عاصمه فى الحب


همساتك لها معنى ورونق خاص

وربما ذلك ما يميزها


لديك احساس مرهف


وحروفك هى حروف من نور لمن يفهمها


دمت مبدعا


تحياتى

اقدم عاصمه فى الحب يقول...

جايدا العزيزى
-***********-

اهلا بكِ اختى وأهلا بكلماتك الرقيقه
شكرا على زوقك يا قمر
يا رب تفضلى منورانى دايما
ودى وإحترامى :)

غير معرف يقول...

بالامس ..
كنتى لا تساوى بدونه شيئا
واليوم هو لا يساوى شيئا لديك

صعب اوي المعني ده ..

كلماتك جميله اوي ..
بس،
ياريت هو اللي يلملم كسره بنفسه .. ويتعلم ميكسرش نفسه ابدا عشان حد بقي بالنسبه له ولا اي حاجه ..!

ولازم يعرف ان مفيش حاجه اسمها " لا اصلح "


تسلم ايديك :)

تحياتي

miroooo يقول...

الكلام مؤثر جدا جدا
بجد انت رائع واحساسك اروع من الروعه
بس يارب ميكونش الكلام ده نابع من تجربه حقيقيه او حاله تعيش فيها الان
ربنا يسعد اوقاتك
تحياتى

اقدم عاصمه فى الحب يقول...

Hager ZaǮbal
-**********-

منوره يا قمر والله
بالنسبه للمعنى فهو صعب لانى عايشه تقريبا
وكمان سعات بيبقى فيه حجات الواحد بيعملها وعارف انها غلط بس بيعملها لسبب او لدافع زى مثلا الحب ..
سعات بنتغاضى عن حجات كتير قبل الخط الاحمر لكن اللى بعد الخط ممكن يكون بح مافيش حاجه وتبقى النتيجه متعدده
منها الكسره .. اكتر من الجرح شويه
.

زيارتك شرفتنى كتير واتمنى دايما التواصل
ودى وإحترامى :)

اقدم عاصمه فى الحب يقول...

miroooo
-*****-

اهلا ميروووو عامله ايه
.
انتى ما تعرفيش ولا ايه
مش بيبو فرقع جى جى
وكل واحد راح لحاله
.
بس انتى عارفه نورتينى النهارده واسف على عدم سؤالى
علشان حبه ظروف كده
ودى وإحترامى :)

ahad يقول...

صباح الخير
كلماتك جميله ياأحمد
بس تظن نفسك فعلاً لاتصلح !!
نحن نصلح لكل شئ عندما نقرر ذلك
ولانصلح عندما نقرر أننا لانصلح

أنا متأكده أنه ربما أحساس ليس له أساس من الصحه
لكن انا وأنت متأكدين أنك تصلح

كن بخير ..
دوماً أصدقاء..

محمد التركى يقول...

السلام عليكم
صحبى وحبيب قلبى
أحمد باشا طلعت
كلامك جامد قوى وأحساسك أنا عرفه جدا من زمان
بس عمرى ماعرفت فيك الانهزام
اه انكسرت بس كنت بتجرى وتقف على رجليك من تانى وبسرعه

صحبى أنا عرفتك راجل
وأنته مازلت راجل
وأنا سعيد بمعرفتى بيك
وبعتز دايمآ بصداقتنا

المهم انته واحشنى جدا جدا
ايه ياعم الصيف هيخلص وهندخل فى رمضان وماشفتكش
ينفع كده ياعنى بالزمه

ماشى ياعم ربنا معاك
يبتاع الشوكولاته

سلام ياصحبى

miroooo يقول...

انت زعلان منى ولا ايه؟
ليه مش بتزورنى اوعى يكون فعلا اسمى عاملك مشكله
هاغيره لو تحب ههههههههه
على العموم ده مش اسمى الحقيقى
تحياتى للبوست الرائع ده

اقدم عاصمه فى الحب يقول...

ahad
-**-

يا صباح الفل والورد والياسمين
ايه الكلمات اللى بترفع المعنويات دى
شكرا جدا على احساسك الجميل ده تجاهى
بجد مش عارف اقولك ايه
فخور اننا أصحاب يا عهد والله
وما تقلقيش انا بعد اللى حصل بساعه أعتبرت ان ما حصلش حاجه
لامبالاه مفيده شويه
كونى كما تحبى
دوما أصدقاء :)

اقدم عاصمه فى الحب يقول...

محمد باشا التركى
-************-

وعليكم السلام ورحمه الله وبركاته

عامل ايه يا اخويا الكبير
والله فى بالى تقريبا كل يوم
عارف شكلك كويس من الصور اللى بعتهالى
وبتخيل سعات كتير اننا مع بعض بنتمشى على البحر وكده يعنى
ربنا يقرب البعيد
ثم يا عم صيف ايه اللى انت زعلان ان رمضان جاى عليه ..؟
انت خايف تعزمنى على الفطار ولا ايه ..؟
يا عم ولا يهمك اعزمك انا :)
بالنسبه بقه للى حصل معايا انت فاهم اخوك العبد لله الحنش اللى بيطير ويسقط مسامير على اى حد بيجى عليه انا بعد اللى حصل فعلا عشت يوم كئيب ايوه ..
ولكن بعدها على طول نسيت ايه اللى حصل
مش بفتكر الا لما بفتح المدونه
حبيب قلبى محمد باشا
نورتينى كتيييييييييير
ورده كبيره لقلبك :)

اقدم عاصمه فى الحب يقول...

miroooo
-*****-

انا عمرى ما ازعل من صحابى
انا لو شفت حد صاحبى بيعمل حاجه وحشه فى حقى هغمض عنيا وأكدب نفسى
بألتمس لصاحبى اكتر من سبعين عزر
.
بس ايه ده .. ؟
ليه الاسم مش حقيقى ..؟!
حتى تلقى الاجابه كونى كما تحبى فأنتى احلى فى كل مره تكونى ميروو او غير ميروو :)

أتنين حبيبين يقول...

كل سنه وحضرتك طيب
رمضان كريم وينعاد عليك بكل الخير يارب

طمنى عليك

لاسع افندى يقول...

كل عام وانتم بخير

ورمضان كريم


تحياتى

miroooo يقول...

السلام عليكم
حبيت اجى اقولك
كل عام وانت بخير
رمضان كريم

ahad يقول...

السلام عليكم
كل عام وأنت بخير
وينعاد عليك كل سنه بصحه وعافيه ياااارب
رمضان كريم :)
عهد