الخميس، 18 يونيو 2009

راحت ازاى عن قلبى...؟!



هى اللى قررت انها تهجرنى
وترسم خط طويل رايح ومش راجع
هى اللى قالتلى خد منى ذكرى
علشان لو نسيتنى تشفها تفتكرنى
هى الل قالت مش هينفع اسفه
هى اللى قالت اعملك ايه انا مش عارفه
وانا اللى قلت.....
انا ما قلتش حاجه
انا مزهول

هناك 8 تعليقات:

جارة القمر يقول...

هي من اختارت

هي التي ذهبت ولم تعطني فرصة للكلام

هي التي تركت كل شئ وولت

هي وهي وهي

ولكن أين انا من هي

رائع و؟أكثر

مودتي

Unknown يقول...

معلش بكره تشوف ست ستها
هههههههههههههه
على انى مارى منيب

نلتقى ونتبادل الوعود بالبقاء للنهايه
وحتما لابد من رحيل

رائعه المعانى الحلوة دى

اقدم عاصمه فى الحب يقول...

غاليه حقا على قلبى مودتك
يا جاره
نورتى البلوج كله يا قمر

اقدم عاصمه فى الحب يقول...

شكرا كتير ليكى مارى منيب
اقصد
اسماء منيب
يووه
نورتى المدونه يا اسماء بجد
..
.
..
.
انا متابع

غير معرف يقول...

حزينه هي تكل الكلمات ....):

لكنها رائعه ..

دمت بحب بعدي عن ذلك الحزن ..

كنت هنا ..
رووح

اقدم عاصمه فى الحب يقول...

فعلا شعرت بأنك قد كنتى هنا
فروحك يا رووح تفوح بأجمل ما لديها عندى هنا

yoyo يقول...

صباحك سكر

هى اختارت البعد
اختارت تزيد جراح القلب
يبقى الذكرى مش لها مكان
حتى الذكرى هتجرح اكتر
يبقى الاسلم انها ترحل ومعها كل الذكريات

عجبا لصاحبة هذا القلب
كيف لها ان تترك هذا الحب
كيف لها ان ترحل و بين يديه نبضات قلب
لا تهمس الا باسمها هى فقط

كلمات جميلة رغم انها مؤلمة فما اصعب الفراق و البعد على الحبيب

سعيدة بزيارتك لمدونتى اللى سمحت ليا انى ازرو عالمك الجميل ان شاء الله يكون فى بينا تواصل

تقبل مرورى
دمت اخى بكل الحب
تحياتى
يويو

اقدم عاصمه فى الحب يقول...

تبقى الزكريات تذهب الزكريات نحن الذين نصنع الماضى وايضا الات

نورتينى بجد يا YOYO وانشاء الله نكون اصحاب جامدين اوى
مرورك اسعدنى بجد
.
.
.
ورده حمرا لقلبك