الأربعاء، 8 يوليو 2009

هى دى اخرتها....؟!






اه لو تعرف اللى انا فيه
وازاى قلبى عاش لياليه

مش لاقى حضن يدفيه

ولا يحس معاه بامان

غلطة قلبى ان انا حبيتها

سكنتها قلبى وبقى بيتها

والحب اللى انا عشته معاها

راح يا قلبى كأنه ما كان

هوه جزاتى عشان حبيتها

بقى يعنى هيه دى آخرتها

بعد ما كنت بخاف دمعتها

تنزل على خدها وتبان

واهى دلوقتى كمان فايتانى

عايشة بقلب وحب انانى

وآه لو كانت هيه مكانى

كانت حست بالحرمان

بعدك والله هعيش واتحمل

وامشى المشوار تانى واكمل

منك والله القلب اتعلم

ازاى هقدر عالأحزان

*******

إن فاتك اللى تحبه قدر انه مات
إترك سبيله ولا تندم على اللى فات
ده الصقر يعلى فى الجو فوووووق
يموت من الجوع ولا ينزل على الرمات

هناك 20 تعليقًا:

mohamed ghalia يقول...

حلوه اوىىىىىىىىىىىىىىىى
الى يبيعك بيعه ياقلبى وأوعى فى يوم تهواه

جــــوه القـــلـب يقول...

بجد كلامك جميل واحساسك اجمل بس اكيد فى يوم هتلقى حد يستهلك
والمدونه جميله اوى انا اول مره اشوفها بس اكيد مش هتكون اخر مره ....
rock...

اقدم عاصمه فى الحب يقول...

mohamed ghalia
-*************-
نورتنى يا جميل اوىىىىىىىىىىى
هو فى أغلى من القلب
ده هو اللى هنا وهو اللى هناك
هههههههههههه
:)

اقدم عاصمه فى الحب يقول...

جوه القلب
-*********-
شكرا كتير على زيارتك الجميله دى
والمدونه والله بتذيد جمال بالناس السكره اللى بتشرفها بالزياره.
.
شرف ليا انه يكون فى تواصل بينا يا rock...
نورتى كتيييييييييير

yoyo يقول...

صباحك سكر

هى دى اخرتها يا قلبى
بعد الحب دا كله
تدوق الجرح وتعرف يعنى القسوة
من بعد ما عشت فى يوم الفرح

انسى يا قلبى و عيش لياليك
دا اللى باع عمره فى يوم ماهيشتريك

تسلم ايدك و يسلم احساسك الجميل
هو احساس صعب لما نحب و نعيش معنى الحب وعلى نفس الايد نتعلم معنى الجرح

دمت اخى بالف خير و سعادة
تحياتى
يويو

اقدم عاصمه فى الحب يقول...

yoyo
-**-
صباحك فل وورد وياسمين
احلى صباح والله
.
.
.
.
نورتينى يا قمر
الله لا يحرمنى من اطلالتك الجميله دى عليا كل موضوع.
كونى بحب

بزنس تعيش يقول...

إن فاتك اللى تحبه قدر انه مات
إترك سبيله ولا تندم على اللى فات
ده الصقر يعلى فى الجو فوووووق
يموت من الجوع ولا ينزل على الرمات
الله على الكلام الجميل والاحساس الصادق
تسلم إيدك ودماغك

اقدم عاصمه فى الحب يقول...

بزنس تعيش
-********-
تسلملى يا كبير ربنا يخليك
ده كله من زوقك
نورتنى يا جميل
:)

سيف يقول...

كلماتك جميل ورائعه اتمنى تبهرنا با الجديد

تقبل مرورى

اقدم عاصمه فى الحب يقول...

شكرك على الكومنت يا سيف
مرورك اسعدنى حقا
:)
استمتع ما دمت حى

اسماء واحلام فى وجدانى يقول...

اعتبر ده حسد

لو كان ما تحاولش لانى متحصن

قلبى تمام وربنا معايا

اقدم عاصمه فى الحب يقول...

طيب وهو انا قلت حاجه
ده انا حتى كلامى كله كان ليك من قلبى
على فكره انا مش بكتب الا اللى انا حاسس بيه
لسه النصيحه دى وخدها جديد
وعموما يا رب يكون معاك ربنا وتكون على طول تمام

نورتنى يا جميل :)

جارة القمر يقول...

دعك من كل ما يؤلمك

حاول انتكون دائما بخير

فمن تركنا لا يستحق ان نبكي عليه


مودتي

اقدم عاصمه فى الحب يقول...

جاره القمر
- ********-

جارى التنفيذ بالحزافير

مودتك اسعدتنى
شكرا لمرورك

اسماء واحلام فى وجدانى يقول...

انا باهزر يا ريس

اوعى تكون زعلت ولا حاجة

كده ولا كده

اقدم عاصمه فى الحب يقول...

عيب يا كبير انا هزعل من ايه
ده احنا حتى بالليل يعنى
وكلام الليل ده زى ما انت عارف بقه
ههههههههههههه
:)

yoyo يقول...

صباحك سكر

نورت و الله
سعيدة جدا بمتابعتك وتواصلك مع الكلمات
انا معلقة على بابا المدونة خرزة زرقا
ههههههههههه
تحياتى
يويو

اقدم عاصمه فى الحب يقول...

yoyo
ولا بيحوق معانا يا ماما
لا خرزات زرقا ولا حتى عدسات زرقا
انا لما بنشل لازم اصيب
ههههههههه

ديالا يقول...

لا بجدبقي رهيبه

تنفع اغنيه حلوه اوي

فيها نبره حزن واضحه بس برضه نبره الكرامه فيها اعلي

بجد بحييك عليها

اقدم عاصمه فى الحب يقول...

ِشكرا كتير يا ديالا
تنفع اغنيه ههههههههه
هى اصلا اغنيه

نورتينى يا قمر
شكرا لزيارتك
:)