السبت، 14 نوفمبر 2009

تنويه اد كــــــــــــــــــده


هو المفروض البوست ده يكون قبل البوست اللى انا حذفته بس انا

.

.

للأسف نسيت

.

.

المهم

التدوينه اللى فاتت انا كنت عاملها علشان كان لى صديق قديم مهاجر الى بلاد الفرنجه وكنت عامل له مفاجأه بالبوست اللى اتحذف وطبعا هو لما شافها فرح جدا وكان هدفى منها انه يبقى مبسوط وهو شافها والحمد لله

وانا عملت التدوينه اللى فاتت علشان ما كنتش لاقى طريقه يشوف بيها الصور والحجات دى الا بالطريقه دى فاستغليت مدونتى العزيزه للامر ده

يريت تكون الفكره وصلت علشان فى ناس بتزعل من نشر صور خاصه بصاحب المدونه واصحابه والكلام ده

مع انى شايف انه عادى يعنى

وكل واحد وضميره بقه

ويا ريت حد يفهمنى ازاى اعمل فى المدونه كود بيه ماحدش يقدر يعمل كوبى او باست للتدوينات او للصور انا شفت بوست بيشرح الكلام ده بس ما قدرتش انفذ علشان انا مش بعرف اد كده فى الحجات دى

ليكم احلى واجمل وارق تحيه يا احلى مدونين فى الدنيا

هناك 28 تعليقًا:

غير معرف يقول...

بخ بخ

وهيييييييه التعليقات رجععععععت

لووولييي

غير معرف يقول...

طبعا المدونة بتاعتك وبراحتك تنزل فيها صور الي انت عاوزهم

بس المهم البنوتة الامورة تكون راضية

لاني لو شفت صورتي ببوست هيغمن عليا

هههههههههههههه

بس افهم من كدا انه الصور مكنتش تخصلك

يعني لا صورك ولا صور حبيبتك ؟؟

المووووووهم متقفلش التعليقات تاني يا ولد والا هنضرب نااااااار

ايوة كدا رجالة متجيش الا بالعين الحمرا

سلامووووز

غير معرف يقول...

والتعلللليق

التالت كماااااان

كدا

غلااااااااااااسة

:)

اقدم عاصمه فى الحب يقول...

نواره
-***-
ماشى يا نواره مش هقفلها تانى
بس ما تقلقيش يعنى مش كل ناس وحشه :)
وانا اسف على قفل التعليقات مش هتتكر يا أبله نواره انشاء الله

اسماء واحلام فى وجدانى يقول...

ازيك يا ابو حميد

ده كود منع النسخ للصور والكلام كمان

ده رابط اللى هتنزل منه الملف وبعد كده تفكه هتلاقى ملفين جواهم الكود



http://www.4shared.com/file/109925479/d8385a5/__online.html

اقدم عاصمه فى الحب يقول...

اعمل بيه ايه بقه
ما هى المشكله فى كده يا ريت لو شرح مفصل جدا علشان اخوك خيبه خالص

طوبه فضه وطوبه دهب يقول...

ازيك يا اجمل اخ يارب تكون بخير واعمل اللى يريحك دى مدونتك وانت حر فيها واحنا برضو هنغلس ونتفرج بس انا ما شفتش الصور عااااااااااااااااااااا يلا خيرها فى غيرها

لاسع افندى يقول...

انا كنت عايز اقولك احذفه بس انت كنت قافل التعليقات ومش بتفتح على الماسنجر


تحيه لاسعه

♥نبع الغرام♥♪≈ يقول...

مممممممممممم


انا ما شفتش البوست ولا اى حاجه

عامة انا مش فاهمة حاجه

هههههههههههههههههههههه

♥نبع الغرام♥♪≈ يقول...

عامة

كل انسان حر بمدونته اعمل اللى يعجبك
وربنا معاك
سيبكك انت المهم وحشتنى كتيرررررررررر
اخبارك اية طمنى عليك
سلاموز

اسماء واحلام فى وجدانى يقول...

حااااااااااااااااااااااااااااااضر


بعد الماتش راجعلك

اسماء واحلام فى وجدانى يقول...

بعد ما تنزل الملف هتلاقيه مضغوط هتفك الضغط هتلاقى ملفين واحد اسمه منع النسخ وواحد لمنع الكلك اليمين
هتفتح ملف اللى باسم منع النسخ وهتاخد البيانات اللى جواه كوبى ( هتلاقى مع البيانات جملة بالعربى لو حبيت تغيرها مع الحفاظ على المسافات )
وبعد كده هتدخل على التخطيط فى اوبشن المدونة وتختار من اضافة اداة الامر


HTMLI \JAVA SCRIPT

هيفتح مربع هتحط فيه البيانات اللى اخدتها كوبى وطبعا وتقوله حفظ
بس خلاص

اقدم عاصمه فى الحب يقول...

طوبه فضه وطوبه دهب
-*****************-
ازيك قمر
منوره الدنيا كلها والله
انا الحمد لله بخير طول ما حبايبى اللى زيك بخير
وطبعا مدونتى مش بتاعتى بس والله دى بتاع كل صحابى الغاليين اصحاب المدونات الجميله
وهبقى ابعتلك الصور فى الخباسه كده
نورتينى يا قمر :)

اقدم عاصمه فى الحب يقول...

لاسع افندى
-********-
على فكره والله يا جميل انا الحمد لله عمر ما حد مش كويس دخل هنا قبل كده
الحمد لله حظى حلو
وكمان انا كنت بستخدم البوست فعمل خيرى
يعنى كنت بروح عن صاحبى شويه وخفف عليه الغربه بالبوست
واول ما تم المرغوب فيه مسحته على طول قبل ما تحصل حاجه
وعلى العموم
شكرا على الاهتمام ده يا ميمو
ربنا يخليك ليا يا رب
لك احترامى وودى :)

اقدم عاصمه فى الحب يقول...

إيناس
-***-
ملحوقه انشاء الله
هبقى اعملك بوست ليكى مخصوص افرجج على الصور كلها
وكمان انا الحمد لله بخير طول ما انوسه عندى
ربنا يخليكى ليا يا قمر
روحى يا شيخه ربنا يحميكى ويسترك يا احلى اخت فى الدنيا :)

اقدم عاصمه فى الحب يقول...

اسماء واحلام فى وجدانى
-****************-
الف الف شكر يا استاذى الفاضل
انا مش عارف اقولك انت خدمتنى قد ايه
ربنا يكرمك يا رب
اشكرك بشده حتى ان تستغيث :)

اسماء واحلام فى وجدانى يقول...

يا احمد الاخوات لبعضيها ومفيش بينهم ربع كلمة شكر
اظن الكلام واضح وانا معتبرك اخويا الغنن يا سيدى ولو عندك اى اعتراض حضر نفسك للمحاكمة الفورية

اسماء واحلام فى وجدانى يقول...

الصغنن

اقدم عاصمه فى الحب يقول...

ماشى يا استاذى الفاضل يا اخويا الكبير

اسماء واحلام فى وجدانى يقول...

انا لسة شايف كلامك عندى دلوقتى وعايز اعرف انت عملت ايه ووصلت لحد فين ولا عايزنى اقولك كله من الاول بتوضيح اكتر
انا فى انتظار ردك هنا انا قاعد اهو

اقدم عاصمه فى الحب يقول...

the_old_cabetal_in_the_love@yahoo.com
كلمنى هنا علشان ابعتلك الصور بالظبط

ليس فقيرا من يحب يقول...

هههههههههههههههههههههههههههه

متشكرين جدا يا احمد

اصلى انا كمان كنت هموت واعرف ازاى

امنع النسخ

جزاك الله خيرا يا احمد يا اخويا وانا

رايحه اشكرك حالا

اقدم عاصمه فى الحب يقول...

ليس فقيرا من يحب
-************-
على فكره انا كمان اسمى احمد

ليس فقيرا من يحب يقول...

عارفه واقصدكم انتم الاتنين

انا عرفت الموضوع من عند حضرتك

فشكرى ليك واحمد (الهامى ) هو اللى وضح

الطريقه فبشكره كمان

تحياتى لحضرتك

V I P يقول...

الحمد لله انا كده فهمت بجد البوست اللى انت حذفته ده انا مكنتش فاهمه منه حاجه اول مره ما افهمش بوست انت كتبته واول مره اقرا بوست كتير كده علشان افهمه
بس الحمد لله انا فهمت دلوقتى الهدف منه
وبجد مدونتك انا بحبها مووت

اقدم عاصمه فى الحب يقول...

ليس فقيرا من يحب
-************-
تحت امر حضرتك فى اى وقت
وانا سعيد ان حضرتك استفادتى من هنا
نورتينى كتير :)

غير معرف يقول...

طيب ممكن ...انا حملت الملف ...وما ضبط معايا ..تبع النسخ ومنع الكليك ..
يكتب القالب غير منسق ...

ابغى اضيفه ما ينضاف ...

ممكن حد يساعدني ...بليز ...!

غير معرف يقول...

صديقي ...
لك ودي ...
والله يوفقك دنيا واخره ...

وشكرا على الخدمه ...

ربنا يوفقك ...ويعطيك على قد نيتك ..ويرحم والدينك ويجعل مثواك الجنه ...

لك باااااااقه من الورود ياصديقي ..
كل شيء تمام ...وضبط ..(: