الأحد، 13 ديسمبر 2009

غيبت عليكى..؟!


ايوه انا اسف غيبت عليكى

بس انا كنت بفكر فيكى

نزلت اتمشى بعد العصر

سرحت لقتنى هناك على البحر

و لقيت جنيٌه شاقه الميه

انتى الخالق الناطق هى

فضلت احكيلها لحد الفجر

قولت كلام مش اى كلام

وعشنا غرام ولا فى الاحلام

وفجاه قالتى انا مش هى

حبيبتك كانت مستنيه

مش فى الميه

هناك على البر

ايوه انا اسف غيبت عليكى

بس انا كنت بفكر فيكى
.
.
.
قالها خالى والشرف العظيم لى

سيادته العميد فتحى احمد عبد الهادى

ووقعت انا عليها بالاعجاب

هناك 25 تعليقًا:

لاسع افندى يقول...

اول تعليييييييييييق

اذيك ياباشا

لاسع افندى يقول...

الله الله

العيله كلها مبدعين

تحيه لاسعه

لاسع افندى يقول...

فكرتها حلوه وفيها صور جميله

اقدم عاصمه فى الحب يقول...

لاسع افندى
-********-
دايما الاول يا رايق
منورنى كتييييييييييير

اقدم عاصمه فى الحب يقول...

ابداع عن ابداع يفق كتير
فين هو وفين انا يا كبير
انا على قدى
دى موهبه يا رايق :)

ameen يقول...

مساء الفل


بوست هايل
ونورتنى بزيارتك


بس الا قولى بيقولو الجنيه بيبقى شعرها طويل

(;
انا بس بهزر اصل التشبيه عجبنى
!!

اقدم عاصمه فى الحب يقول...

ameen
-****-

هقى اسال خالى اصل هو اللى راح شافها مش انا
وعلى العموم كل واحد وخياله
يعنى انا مثلا خيالى طالب معايا ان اجنيه بيبقى شعرها طويل وعنيها خضرا وقمحاويه وليها طعا ديل فسفورى وشويه الحبشتكنات دى
.
.
نورت يا كبير مدونتى المتواضعه :)

أميرة الأحلام يقول...

السلام عليكم
مش عارفه اقول ايه المدونه بجد اكثر من رائعه وبوستاتك كذلك
بجد كلام جميل جدا
ربنا يوفقك
وبشكرك جدا على زيارتك لمدونتى المتواضعه
تحياتي لك

غير معرف يقول...

حلوه اوي :)

تنفع اغنيه ..:)

غير معرف يقول...

تسلم ايد خالو :)

اقدم عاصمه فى الحب يقول...

أميره الاحزان
-*********-
شكرا على زوقك كتير ربنا يخليكى يا قمر
ويا رب تفضلى منورانى دايما هنا
.
وطبعا لا شكر على واجب انا قولت أى بصراحه

نوتينى كتييييييييير :)

اقدم عاصمه فى الحب يقول...

hager za3bal
-**********-
انتى اللى حلوه اوى يا قمر ربنا خليكى
وشكرا على تشرفك مدونتى المتواضعه
يا رب الزاره تتكرر :)

اقدم عاصمه فى الحب يقول...

وخالو بيقلك شكرا كتير على زوقك :)

جارة القمر يقول...

صباااااااااااحو ثكر

جارة القمر يقول...

هي امرأة بجمال ورقة عروس البحر
هي قلب ينبض برقة كل اهل البر
هي رمش يسحر حد النحر

/
/
أنثى خالك ياعيني عليه كل جمال وحنية

بس انسى انتو طلعتو عيلة كلها شعراء

يعني انتي من الأخر طالع لخالك
؛)

يسلمووووووووووووو

جارة القمر يقول...

بس خلاص

الشاعر الحزين يقول...

كلمات فى منتهى الجمال بجد هايله جدا

أنا تجولت جوله بسيطه فى المدونه اكتشفت ان مدونتك بسم الله ما شاء الله مليئه بالمواضيع الهايله

وبجد بشكرك جدا جدا جدا على زيارتك الكريمه لمدونتى وبجد تعليقك كتير جدا عليا وبشكرك جدا جدا على زوقك

سعدت جدا بزيارتى ليك وأتمنى دوام التواصل

دمت بالخير

mimi يقول...

بجد بجد..... رائعة

حلوة أوي
ليها حق تعجبك

تحياتي
كل سنة وأنت طيب

غير معرف يقول...

رااااااااائعه وجميله ...

...(:..

اقدم عاصمه فى الحب يقول...

جاره القمر
-********-
ايه النور ده
هلت الانوار يا ست الكل
عندنا مثل بيقول الخال والد
واكيد لازم ناخد حبه صفات حميده من ا
الأباء
وانثى خالى انثى خياليه بيرسم لها فى خياله احلى اللوحات سأستوفى وصفها فى بوستات قادمه بإن الله
نورتي كتييييييييييير مدونتى :)

اقدم عاصمه فى الحب يقول...

الشاعر الحزين
-**********-
بالعكس زيارتك هى اللى فى منتهى الروعه
بشكرك انا وبالنيابه عن خالى كتير على كلامك الجميل
وانا ما قولتش الا اللى انا شايفه فى مدونتك وبوستاتك الرائعه
لك منى تحيه شرف لى ان اوهبها لك اخى فى الله
وانا ايضا اتمنى التواصل
نورت مدونتى المتواضعه :)

اقدم عاصمه فى الحب يقول...

mimi
-**-
شكرا كتير على زوقك يا قمر
زيارتك خفيفه ورقيقه ولى الشرف ان تكونى من وسط هذا الجمع العزيز
اتمنى على الله ان يديم بينا التواصل ولا يكثر على الله شيئا
نورتينى كتيييييييييييير :)

اقدم عاصمه فى الحب يقول...

.. ذات
-****-
كلمتان فقط اسعدونى بقدر صفحات
شكرا لمرورك الكريم
مودتى :)

فكرة من الزمن ده يقول...

اللله بجد كلامك ومدونتك لها مذاق خااااص
مهما كانت الكلمات في عندي مبهجة بمعنى الكلمة
حقيقي تحياتي ليك ولخالو كتير
اكيد ما شابه خاله ما ظلم والخال والد طبعا
تحياتي

اقدم عاصمه فى الحب يقول...

فكره من الزمن ده
-**************-
شكرا على كلامك الجميل يا قمر
ربنا يخليكى
وهو انا اطول ابقى زى خالو
هو مبدع انما انا لسه هاوِِِِِِِِِِِِِِِِِِِِِِِى ومبتدأ ههخخخخخخخ
نورتينى كتيييييييييير :)