الاثنين، 18 يناير 2010

صاحبى وحبيبى وكفائه



انا من هنا..
من المكان..
اللى اتولد فيه ..
يا صاحبى حبنا ..
ببعت تحيه بتخصنا ..
انت .. وانا
وببعت سلام ..
من غير كلام ..
هيفكرك بيا انا ..
لما تترسم فى عينك الفرحه..
واشوف فى ايدك عروسه بطرحه..
وانده عليك واقولك ..
اخيرا الدنيا بتسمعنا..
وبقى لعمرنا معنى ..
ونسينا كل اوجعنا..؟
وشفت بعينى لصاحبى حبيب..
بقى منه خلاص يا دنيا قريب ..
واختار بقلبه القسمه والنصيب ..
اتمنالك يا صاحبى اللدود..
ان الفرحه لعنيك تعود..
والبسمه على شفايفك تسود ..
وتبعد عن التوهه والشرود ..

هناك 12 تعليقًا:

♥نبع الغرام♥♪≈ يقول...

وناخد أول تعليق

ونقول

الووووووووووووووووووووووو

♥نبع الغرام♥♪≈ يقول...

والتانى كمان عشان مش يزعل يا جودعان
حد عنده مانع
هع هع

♥نبع الغرام♥♪≈ يقول...

كلمات جميله لصحبك ربنا يديم الود بينكم والفرح والسعاده

ونادر أووى لما تلاقى حد يخلص فى الزمن دا لصحبها
احسنت فى اختيار كلماتك
تقبل مودتى
تحياتى
ايناس

أميرة الأحلام يقول...

كلاماتك جميله جدا
ومعبره قوي
وقد ايه الصداقه دى شيء جميل لما تكون باخلاص كده
ربنا يخليكم لبعض على طول
تحياتى

eltorky_4ever يقول...

ربنا يكرمك ياصاحبى ويارب يديم المعروف انا بجد عاجز عن الكلام الجميل ده مش عارف اقول ايه بس احب اقولك ان الصداقه مش بالصدفه ولا الحب بالعشره لكن كلها مصطلحات لكلمه واحد هى القدر
القدر هو اللى بيجمع القلوب
وهو اللى بيفرقه ربنا مايفرقنا عن بعض ولا يفرق عن عزيز ولا غالى ولا حبيب ابدا يارب
وربنا يوفقك ويكرمك ويجمعك مع من تحب ويحنن قلب من يغصاك عليك
مع الف سلامه ياصحبى
محمد التركى

غير معرف يقول...

السلام عليكم ورحمة الله وبركاتة
شاكرين هلدا الموضوعات الشيقه وجميل ان بيكون وجود لصداقه بتكون بهذا الشكل الجميل وانا دعوت على هذه المدونه وقيل لى انى مش بأندم لو شفتها
ولكن انا بفول انى ندمانه أنى مو زورتها من قبل شاكرين هذا الموضوع
وشاكرين هذه الصورة الجميله
ساره

اقدم عاصمه فى الحب يقول...

ابتسامه ملاك
-*********-
مع انى بفضل الاسم القديم
ولكن اهلا بيكى بأى اسم وفى اى وقت
لانك بجد بتنورينى
وبفرح جدا لما بشوفك منورانى فى التعليقات
إيناس مهما كتبت من الكلمات ومهما ترجمعت عن ما بداخلى لن اوفى ما اخفى من مشاعر لمن اصادق .. فأصحابى هم الشىء الوحيد الذى يعيننى على العيش فى هذه الفانيه
ودك لى شرف كبير افتخر به
ودى وانا واحترامى لكٍ :)

اقدم عاصمه فى الحب يقول...

اميره الاحلام
-********-
دايما زيارتك بتبقى خفيفه وعزيزه عليا اوى
شكرا لزوق حضرتك فى التعبير عن ما خطه قلمى المتواضع فى وصف جزء من ما هو مكنون بداخلى تجاه من كتبت فيه.
.
نورتينى كتييييييير:)

اقدم عاصمه فى الحب يقول...

التركى حبيبى
-********-
يا رايق انت اللى هنا وانت اللى هناك
واعذرنى انى ما قدرتش اترجم مشاعرى تجاهك صح
ولكن ملحوقه والجيات اكتر من الريحات
ربنا يديم المحبه يا جميل
اخبط دى
امووووووووووووووووه

اقدم عاصمه فى الحب يقول...

ساره
-**-
وعليكم السلام ورحمه الله وبركاته

انا اللى شاكر لحضرتك على الزياره المشرفه دى
وبجد انا مش عارف اقولك ايه
لكن اكيد اللى ارشدك على مدونتى حد بيحبنى
وبشكره انه وصفلك المدونه لانى فعلا سعدت كتير بزيارتك
ويا رب ما تكون اخر زياره
واتمنى التواصل
.
.
لكِ ودى واحترامى يا ساره :)

ميرام يقول...

بالتوفيق
(:
لكلاكما ...(:
تحيتي

اقدم عاصمه فى الحب يقول...

ميرام
-**-
شكرا على زيارتك وامنيتك لينا
تحيتك غاليه جدا
شكرا :)