السبت، 29 مايو 2010

لها استخدامات اخري



لما تاخد منها مربع
..
..
و تحطها تحت لســـانك
..
..
و تستـــــرخي
..
..
و تغمض عينيك
..
..
و تسيبها تمشي بهدوء في خلاياك و عروقك
..
..
تطلع للدماغ
..
و تخدر الأطراف
..
و تشعر بجناحات بتاخدك على سحاب أبيض كثيف
..
و إحساس ببعد الجاذبية عن أطرافك
..
..
و رفرفة قلب غريبة
..
..
و ابتسامة برقة ورق الورد
..
..
فهى ابسط وسيله مواصلات تأخذك الى السحاب
..
أكيد انا بتكلم عن استخدامات أخرى للشكولاته

هناك 22 تعليقًا:

♥♥ شذا ♥ الروح ♥♥ يقول...

واوووووووووووووووووو

هييييييييييييييييييييييه
شوكلالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالاته

بحبهاااااااااااااااااااااا

♥♥ شذا ♥ الروح ♥♥ يقول...

هييييييييييييييييييييييييه

وكمااااااااااااااااان
أول تعليق
عد الجمايل يا ياحمد يا طلعت

♥♥ شذا ♥ الروح ♥♥ يقول...

"لها استخدامات اخري


وأيه أستخدمتها الأخرى أنا بعرف انها بتتاكل
ههههههههههههههههه

لو عارف ادينى معلومه ياض

♥♥ شذا ♥ الروح ♥♥ يقول...

أنت حد فظيع

وحد جميل أوى
وحشتنى يا بيبى

اقدم عاصمه فى الحب يقول...

شذا
-*-
اهلا اهلا اهلا اهلا بأعز الحبايب
اهلا
ازيك يا قمر ..؟!
انت اللى وحشانى والله
ولا رنه ولا اوف لاين ولا اي حاجه خالص
ماشى ماشى
عموما الغايب حجته معاه
وابقى اتكرمى علينا وافتحى الموبايل علشان أطمن على جلالتك يا فخم :)

راء يقول...

ههههههههههههههههه..طيب والا عندي برد ومتبهدلة وممنوعة عنها

بس ماسكة كادبوري الكبيرة وعماله باكلها حالا اهو ^_^

ع فكرة الحياة مجرد جحيم بدون شوكولاته..

من اول السنة وانا بعترض على عم ارسطو عشان قال الدنيا بتتكون من اربع عناصر ومش من ضمنهم الشوكولاته!!!! تصور هفوات العظماء وصلت لحد فين

ياااااااااه يا احمد عليك بوستات بتيجي ف اوقات ^_^

راء يقول...

ايه ده لأ استنى ده انا تاني كومينت تاني مرة ع التوالي..تؤ تؤ تؤ

انا رجعت عشان اقولك انك مش بتحب الشوكولا قدي زي ردك ف البوست اللي فات..باردون يعني :)

وانت اللي ليك عندي شوكولاتايه المرة ديه

ahad يقول...

اي ده الواحد يغيب له يومين عشان الأختبارات يجي يلاقي بوستات وشوكلاتات
فعلا والله الشوكلاته الذ شئ بالعالم حسيت
بأحساسك
بس انت خبيلي شويه عشان انا جايه مصر قريب ان شاء الله :P
ودوووماً أصدقاء

اقدم عاصمه فى الحب يقول...

طالبه مقهوره درجه أولى
-*******************-

يا رب تخفى يا اختى يا رب
وتخلصى على الشوكلاته اللى فى البلد كلها
اه والنبى يا اختى الواحده مننا ما تسواش حاجه من غير جوزها والشوكلاته
وده اسمه كلام بارضه ..؟!
.
حلوه حكايه ارسطو دى .. تصدقى أخدت منه موقف بجد ... لالالالا زعلنى ابن الايه !
.
.
نورينى انتى على طول
وانتى هتلاقى كل اللى تطلبيه
وفى اى وقت
انتى بس تأمرينى :)

اقدم عاصمه فى الحب يقول...

طالبه مقهوره درجه اولى
-*******************-

ده انا حظى حلو علشان انتى موجوده فى الكومنتات
(( ايه كومنتات دى ..؟! ما علينا ))
.
والله قررى امتى وفين وازاى وانا ابعتلك كرتونه كادبرى من الحجم الكبير
من اللى مش بتخلص دى ههههههه
وما تخافيش انا مش بؤ :)
جربى انتى بس :)

اقدم عاصمه فى الحب يقول...

ahad
-**-
هنعمل ايه بقه حماسات كده على قدنا
.
وانا اقول المود الغريب اللى فى كلامك سببه ايه
اتارى دى تخاريف أمتحانات كل سنه
ربنا معاكِ يا رب وتنجحى وتبقى من الاوائل يا رب
.
وتنورى مصر يا قمر كلها واكيد هتيجى اسكندريه وهناخد فوتو سوا علشان تبقى ذكرى للى.. دوما اصدقاء :)

ليله شتاء يقول...

هههههههه
الشيكولاتة بتعمل كل ده

رشيد أمديون يقول...

أنت تملك كل هذا الذوق يا أخي؟
فعلا هو ذوق روحي ...شكرا لك

اقدم عاصمه فى الحب يقول...

ليله شتاء
-*******-
طبعا
وأكتر من كده كمان :)

اقدم عاصمه فى الحب يقول...

أبو حسام الدين
-************-

شكرا على زوقك انت فى زيارتك الجميله
سعيد بزيارتك .. فليتك لا تقطعها
ودى وإحترامى :)

محمد التركى يقول...

حبيب كادبورى/ أبو طلعت
وحشنى ياض وحشنييييييييييييييييييى
كتييييييييييييييييييييييييييييييييير
قووووووووووووووووووووووووووووووووى

فينك يامعلم يعنى أنا ندل ومش بسأل تروح تعمل زى يعنى ولا ايه

والله العظيم ياطلعت أنا عارف أنى مقصر معاك قووووى بس والله غصب عنى على طول فى سفر فالشغل وأنت اكتر واحد عارف ظروف شغلى بما أنك من أعز أصحابى يامعلم
وأيه ياعم الحب الجميل اللى بينك وبين الشوكولاته ده ياواد
ولها استخدامات اخرى
اخخخخخخخخخ ياخوفى يامعلم من استخدماتها الاخرى ديه
ما انا عارفك ولد كادبورى قديم
أبقى طمنى عليك ياصحبى

تحياتى للجميل قوى والطيب قوى حبيبى ابو طلعت

غير معرف يقول...

مبحبش الشيكولاته

واهه بقى مش هشترى من المحل اللى فاتحه شيكولاته

هههههههههههههههه

لا خلتنى حبيت الشيكولاته لو بالشكل ده

اقدم عاصمه فى الحب يقول...

محمد التركى
-*******-

حبيب قلبى وصاحبى وكفائه
انت اللى واحشنى والله وانا اللى مقصر فعلا فى حقك
وزى ما انت عارف الجيات اكتر من الريحات
سيبها على الله اكيد هنتقابل وهتزهق منى من كتر الرغى
بحبك يا محمد والله وربنا يعلم
افتح تليفونك بقه علشان عاوزك فى تسع مواضيع مهمين جدا
ههههههههه
:)

اقدم عاصمه فى الحب يقول...

star in the sky
-*************-

انشاء الله هتحبيها بس جربى الوصفه السحريه دى وما عليكِ
نورتينى يا قمر :)

العلم نور يقول...

أشكر لك أخي في الله مشاعرك الصادقة والنبيلة وتحية ود وتقدير لك .. أما الشوكلا فلا تحدثني عنها لأن مجرد رؤيتها أو سماع اسمها فلا أتمالك نفسي.

اقدم عاصمه فى الحب يقول...

ام الخلود
-******-
نورتينى اختى فى الله
وودك وتقديرك اسمى وسام حصلت عليه فى حياتى التدوينيه ..
أشكر لكِ مرورك العطر .. واتمنى الا ينقطع ابداً
ادام الله بيننا الود والاحترام :)

حياتى نغم يقول...

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

تدوينة لذيذة .