الأحد، 3 مايو 2009

أسأل مجرب....!




امبارح كان يوم جميل اوى

يتحسب عليا من الايام اللى فرحت فيها اوى

هو كان يوم عادى يعنى

او اللى حصل فيه معتاد

بس كنت حاسس انه ليه طعم تانى

كنت فى فرح شبابى ( قاعده )

فى منطقه السناهره بمدينه كفر الدوار

ومن كتر ما كان احمد عمران بيحمسنى ويقولى

قوم ارقص يا احمد

يا احمد انا بحب اتفرج عليك وانت بترقص

وانا كنت بقوله يا عم مش طالبه مش هعرف انا مش رايق

وفجأه كله يزن عليا

واحمد الجزار يتحايل عليا بس بعنيه مش بالكلام

وفجأه قلعت الجاكت وكانت هى دى اللحظه

بمجرد انى قمت علشان ارقص

فـُجئت بالمنطقه كلها (( منطقه السناهره )) قامت ترقص معايا

طبعا كله عاوز يغلبنى فى الرقص

بس على مين ...

السقفه كانت ليا والليله كانت بتاعتى

فاحيانا الواحد بيكون محتاج للحظه زى دى

شىء جميل اوى انه يكون كل حد حاضر مهتم بيك ولو للحظه بس

مش عارف كان ايه اللى حصل بس انا برتاح اوى لما برقص

تعبان زهقان ... مش بتفرق معايا لو رقصت بنسى كل شىء فى لحظه

واشوف نفسى حد تانى

مع انى بعترف بمقوله (( من رقص نقص ))

انا بعتبرها انها صح بس مش فى كل قت

يعنى انا مش برقص فى اى وقت

كل فين وفين تشفنى برقص

وقت الضروره يعنى

يااااااااااااااا كان يوم جميل اوى اصل الصيف لسه واصل جديد

والافراح على ودنه

ربنا يفرحنا كلنا يا رب ولا يدخل علينا اى لحظه حزن

الفرح حلو يا جماعه

وبجد بجد الرقص حاجه تانيه ممتعه

يعنى لو يجرب اى حد مضايق انه يرقص حتى لو لوحده قدام المرايه

لازم هيحس براحه

بتعرف ترقص ولا مابتعرفش هترتاح يعنى هترتاح

اسألو مجرب

هناك تعليقان (2):

ayman gad يقول...

لا يا ابو حميد انت محدش يغلبك فى الرقص انت بترقص جامد اخر حاجه منساش فى قعده اخو بوجى كنت مقطعهم

اقدم عاصمه فى الحب يقول...

حبيبى يا ايمن والله زمان وانا صغير كان هوايه ولما كبرت بقه احتراف
ما تعرفش بقه خيبه دى ولا ايه ههههههههههه