الثلاثاء، 5 مايو 2009

انا محتاجك اوى تكون جنبى اليويمن دول...؟!









النهارده بس عرفت معنى جديد لكلمه ذكرى ذكريات كنت بحاول انى على قد ما اقدر ما افتكرهاش بس سعات فى حجات بتحكم على الانسان انه يفتكر حاجه هو مش عاوز يفتكرها مثلا زى القلب ممكن يحكم عليك انك تحن ممكن يخليك تحب فى اللحظه مئه مره ما تقدرش تقوله لا علشان هو مش مستنيك تقوله حب دلوقت او حب بعدين افتكر دلوقت او افتكر بعدين بجد مش مستنى كده خالص .





زى الايام دى



انا فاكر كنا بنتقابل



ونقول ونعيد



زى الايام



دى كنا بنتكلم عن بكره



وكأنه العيد



دلوقتى خلاص



لو حتى بنتقابل صدفه



بنبص بعيد






اشخاص كتير برتاح اوى لما اتكلم معاها بحس كده بحاجه غريبه ممكن اسميها حنين ... اى اسم بقه المهم انها حاجه بدخل على قلبى الفرحه والراحه بحس وقتها ان قلبى بيرقص فى مكانه ....






انا محتاج اوى لحد بحبه اتكلم معاه



علشان انا تعبان اوى



و زعلان من نفسى اوى



وخايف عليا من بكره اوى



ومحتاج ليك اوى






هناك تعليقان (2):

ayman gad يقول...

احنا كلنا جمبك ياحمد بس انت محتاج اللى انت زعلان على فراقه يارب يريح قلبك وقلوبنا

اقدم عاصمه فى الحب يقول...

حبيبى يا ايمن
انا عارف والله
بس .....
انت فاهم بقه