الاثنين، 4 مايو 2009

انا مش بحبك...!! فيها حاجه دى...؟!




أنا مش بحبك..ولا دُبت فيكي.

ولا قلبي عاشقك..وحيموت عليكي.

ولا نفسي دايما تكوني معايا..

ولا نفسي أشوفك..وأبص ف عنيكي.

ولا نفسي أضمك لحضني تَـمَلَّي..

ولا نفسي أخلِّي..إديا ف إديكي.

ولا انتي ف بالي..وساكنه خيالي..

ولا مالكه عقلي..ودايما ناسيكي.

ولا بتلهميني بأحلى قصايدي..

ولا نفسي أهدي ديواني إليكي.

ولا كل ليله بشوفك ف حلمي..

ولا حلمي إني أعيش بس ليكي.

ولا حتى سحرك مشقلب كياني..

ولا البدر دايما مفكرني بيكي.

***

ولو يوم يعدي وماشفتكيش..

مابيهمنيش.

ولا ازعل واعيط..

ولا احس إني مابقدرش اعيش.

ولا احس إن الـحياه ماتساويش.

ولا احس إن القصايد ف غيرك كلام خنتريش.

ولو حد قالك عليا "بيكدب"..قوليلو "بتكدب"

وماتصدقيش.

وإنشالله يارب لو كنت بكدب..

إلهي وجاهي ألاقيكي جنبي..

شريكتي ف حياتي وماتبعديش.

ودي حاجه طبْعا مابتمنهاش..

ولو تعرضيها عليا بنفسك..

حقولك بلاش..

فإوعي تحاولي ومتفكريش.

وخليكي عارفه.. وماتأخذنيش..

وجودك ماهواش بيفرق معايا..

ولا بُعدي عنك بداية النهايه..

وحُسنك ماهواش حكاية وآيه..

ولا نفسي قلبك يـجاوب ندايا..

شعوري تجاهك حبيبتي مفيش.

وكلمة "حبيبتي" دي زلة لسان..

وملهاش علاقه بـحاجه ف قلبي مـخبيها عنك بقالي زمان

..ماتتلككيش.

سبيني ف حالي..

أفكر ليالي..

واشوف ليه عيونك مابيشدونيش !!!

***

ارجوكى سيبينى


شكرا (( سالم صلاح سالم ))

هناك 5 تعليقات:

ayman gad يقول...

من الكلام ده هوه بيحبها بس زى متقول كده ياحمد هوه كبران انه يقلها او يروح يعترفلها


تقبل مرورى

اقدم عاصمه فى الحب يقول...

لالالالالالالالا ايه يا عم ده زهقان على الاخر منها
على العموم كل واحد ورأيه

د/ سالم صلاح سالم يقول...

ana dr salim salah salim

ana bgd nefsy a7ayeek wa2olak eny ba7ebak fellah we ba7taremak gdn 3shan katabt masdar elkaseda mesh zay nas tanya a5adoha we nasaboha lenafsohom.
please accept me as ur new friend.
thnx

this is my blog

www.salimsalah.blogspot.com

غير معرف يقول...

إنت حقيقي فنان وحساس جدا وأنابحترم جدا طريقه عرضك لإحساسك بطريقه مختلفه بس يمكن تكون آسي عليها شويه

لميا يقول...

أنامعجبه جدا بقصيدتك الموجهه لقلب حجر وأكيد القلب الحجر ده هو الخسران لأنه ضيع منه قلب حنين جدا