الأحد، 10 مايو 2009

انا مين...؟!


للأسف كالعاده

انا مش خايف

عمرى ما خفت من عواقب اى شىء

اللى بعمله اليويمن دول بالزات يدل على انى انسان عمرى ما عرفت طعم للخوف

عمرى ما حاولت فى مره انى اخاف بجد

ولا عمرى كنت حريص على انى اكون مش خايف

علشان مش بخاف

انا حاسس انى بقيت جبله

هو الخوف ده عامل ازاى

هو انا ايه

انا كل ما تحصل حاجه تخوف بقول انا خايف بس مش علشان انا خايف

علشان ماحدش يقول عليا مين ده ... ؟

مش بنى ادم ده ولا ايه

هو انا مين.... ؟

انا مين بجد انا خايف من نفسى اوى

ما هو اصله اللى مش بيخاف من حاجه ده ممكن يعمل اى حاجه

وانا فعلا باعمل اى حاجه .... اى حاجه

انا خايف على الناس منى

انا بقول انا خايف ومش متأكد من الكلمه دى خالص

مش حاسس بيها

اكيد اللى انا فيه ده احباط

ايوه ايوه ده نتيجه افعالى اللى بعملها بدون مبالاه

انا خلاص عرفت انا ماينفعش انى اعيش مع الناس اللى بحبهم

علشان انا مش بخاف عليهم

انا لازمنى عزله لوحدى

فتره نقاها

لازم ارتب نفسى واعرف فى ايه

واعرف انا مالى

واعرف انا مش بخاف ليه من اى حد ولا من اى حاجه

لازم اعرف انا مين وانا ايه وانا فين وانا مع مين

مين اللى يستحق انه يعرفنى ومين لا

مين اللى انا ظلمته فى يوم من الايام

ومين اللى انا همشى واسيبه وابدأ اخاف عليه

وابدأ ادور واشوف مين اللى هيعلمنى الخوف

هروح للغربه يمكن تعلمنى

ايوه ايوه هى مافيش غير الغربه

هى اللى بتعلم

لازم اعرف انا مين لازم


ليست هناك تعليقات: